trött - tröttare - lina

nu är jag tröttare än tröttast.
redovisningen imorgon kommer säkert gå åt skogen, men just nu orkar jag inte riktigt bry mig. vill bara sova!

studieuppehållet går det sådär med. efter att ha mailat någon jäkel på SH så fick jag svaret att bland de orsaker de godkänner så återfinns t.ex graviditet eller militärtjänstgöring. men visst kunde kanske andra skäl godkännas också. nu känns det ju verkligen pressat. vafan skriver man? kan ju inte riktigt dra till med att jag är gravid och en militärtjänstgöring känns sådär va? tänk om dom kollar upp...

nåväl, får suga på karamellen ett tag till. enligt SH var det inte jättebråttom att skicka in den...
eller vad tror ni "så fort som möjligt" betyder? det kan ju lika gärna vara imorgon.

är det verkligen bara onsdag imorgon förresten?

Kommentarer
Postat av: Esa

du borde dra till kuratorna och köra på att du mår skit, få henne att skriva ett brev som du sedan lämnar in!!!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback