tillbaka-kaka

ibland är jag snäll och lånar ut saker till andra människor.
som t.ex min bil. för detta väntar jag mig något tillbaka (hey! jag är väl inte mer än människa heller :-P). det kan vara att någon hämtar vatten till mig när jag är törstig eller att någon får ladda ner musik till mig (illegal shit). eftersom M har lånat min bil till höger och vänster fick M också ladda ner musik till mig (han vägrade hämta vattnet senast jag bad honom. hmpf!). nåväl, mest synd för honom och bara bra för mig. för nu är jag michael jacksons jubileumsalbum rikare (kan man säga så? aja, skit samma. you get it!). och jag är så himla glad. har älskat det sen första gången jag lyssnade på det hos M (en annan M). wonderful!

E
var förövrigt här ikväll och snackade skit.
det var ett tag sen jag hängde med henne. en hel vecka, liksom.
det var nästan mycket att ta igen.

nu kallar sängen. det är mycket imorn...
jobb och fest utan en chans att hinna hem emellan. jag hatar att planera för sånt.

Kommentarer
Postat av: emily

en vecka är på tok för lång tid. träna i veckan?:)

2008-04-12 @ 09:14:01
Postat av: emily

bra:D kanske lite shopping? vill du följa med mig o fixa pass också.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback