studieuppehåll

det är 112 dagar kvar tills vi åker, jag & E.

måste fylla i en studieuppehållslapp. vill ju helst fortsätta på programmet sen när jag kommer hem.
men vad skriver man för att få det godkänt? överallt hör man att resor och studier utomlands inte är godkända skäl till att ta ett studieuppehåll. men vad ska jag skriva då? psykiskt förstörd? utbränd? noll motivation? är inte det helt klart sämre skäl? jag menar, om man pluggar på annan ort eller är ute å reser ett halvår så kommer man ju tillbaka. vem säger att man kommer tillbaka om man är utbränd eller har tappat motivationen? känns ju som chansen är större att man hittar nåt annat att göra. hmms. svårt ju! vad skriver man för anledning?'

aidez-moi!

Kommentarer
Postat av: slemily

vi får höras ikväll och komma på något bra=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback