snart ledigt

M bjöd på sushi och match igår, så tog mitt pick och pack å förflyttade mig lite norrut i kommunen. sushin var god och matchen intressant (öööh, vilka spelade egentligen?). fick även se en snutt av hans egna match, bl.a målet han lyckades trycka in. trevligt värre! kanske borde gå på nån match nångång. och vara den stööööörsta supportern ever. haha. nej, lär inte hända vaaaa...

jag sov länge imorse, det kände jag att jag var värd.
snart ska jag till skolan och genomlida ett seminarium och sen ska jag jobba... igen! mycket jobb den här veckan. men det är ju pengar! och dom behövs.
blir att ta bilen till uni idag också. brorsan kan/orkar inte hämta så för att hinna måste jag. det känns lite jobbigt, men det är ännu jobbigare att sitta på 607an i rusningstrafiken och ha bråttom. så det får bli så.

sen hörni, sen är det ledigt ända fram till måndag igen. iiiih!
jag längtar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback