snart dags

klockan börjar närma sig halv ett och det är snart dags att röra sig mot skolan.
det är språkhistoria och andraspråksinlärning som står på schemat. tentaplugg alors.
efter skolan ska jag och mamma ta en liten tur norrut för att titta på solstolar till balkongen. jag har äntligen fått min vilja igenom så mamma har flyttat på matbordet där ute så två sköna liggstolar kommer få plats. underbart! mamma kom även med den goda idéen att köpa ett litet avlastningsbord att ställa breve. kommer bli kanon där uppe i sommar!

nu är det dags fixa det sista och packa ner allt jag behöver. snart dags att åka!

självklart ringde chefen och ville att jag skulle jobba idag. sa dock nej! behöver en ledig kväll... borde plugga massor eftersom det är kryssning imorgon (wie!) men det lutar åt att det blir en liten utgång istället. får la se helt enkelt... hur jag gör alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback