sista rycket

klockan är mer än vad den borde vara och jag sitter fortfarande uppe. det är inte en optimal uppladdning till en tenta, men skjuter man upp saker får man uppenbarligen skylla sig själv. tur att jag är "ledig" resten av veckan så jag kan sova efter morgondagen. för den lär ta knäcken på mig.

ska gå och lägga mig i sängen nu och läsa om interlangue... för jag förstår det fortfarande inte. önskar att jag hade skolboken ljudbok så jag kunde lyssna mig till sömns och lära mig allt medan jag sover. sådär undermedvetet ni vet!? vore inte det nåt alldeles underbart? tänk om man kunde göra så...

yeah yeah. önska mig lycka till imorgon... och håll tummarna för att jag inte försover mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback