nya tag

den veckan som gick var inte riktigt min vecka.
mycket i skolan och en del jobb gjorde sitt så mycket annat blev lidande.
t.ex träningen. tänkte försöka ändra på det den här veckan, men det började inte så bra.
när klockan ringde imorse var jag alltför trött för att gå upp och träna. så det blev inget av det.
får ta det senare i veckan, för snart ska jag nästan in till hornstull för att ta tag i språkhistorian på riktigt. tillsammans med S ska jag bena ut alla begrepp och förstå allt helt och fullt.
ehm, jora.. så att... det blir nog bra!

min telefon är förövrigt trasig också.
den är inte så jävla kul. det går inte att ringa eller ta emot samtal.
eller det går - men jag hör inget. kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback