mot stan

jag lyckades läsa ut madame bovary igår.
jag är såå duktig. typ.

imorse var jag och solade. tanken var att jag skulle träna innan men hade en jäkla huvudvärk blandat med en sjuhelvetes träningsvärk när jag vaknade så jag skippade det. det fick bli en ledig dag istället. eller vem vet, om det fina (?) vårvädret håller i sig kanske jag testar det nya
löparsetet från craft som jag "råkade" köpa igår. vem vet!?

nu ska jag snart bege mig in mot stan med bror min.
han ska göra nåt engelskatest för ett "kanske-jobb". och självklart ställer jag, som underbar syster, upp och följer med till stan för att ta hand om den lille. det är inte alls för att jag själv vill kika på diverse kläder inne i stan. inte alls. så ego skulle väl aldrig jag vara? ;-)


Kommentarer
Postat av: mia

flåååbäääääär!

Jag har också läst madame bovary lina. Kolla på little children vetja, där diskuterar de madame emmas förehavanden lite i sin bokcirkel:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback