madame B. och andra lustigheter

jag har kommit en bit på madame bovary nu. ända till tredje och sista delen.
iofs fuskar jag och läser på svenska, men tycker ni ska vara glada över att jag läser överhuvudtaget (över huvudtaget? över huvud taget? överhuvud taget?). förövrigt börjar boken (klassikern, som så många påpekat för mig!) bli lite spännande. nästan så man har lite svårt att lägga den ifrån sig. eller nej, men nästan.
imorgon tar jag tag i sista delen. heja mig!

mamma kom hem med chokladöverdragna mazariner och mandelmassebullar. jag som tänkte sluta äta onyttigt. tji fick jag och så gick det. tur för mig att jag ska ner och träna imorgon bitti. trampen väntar på mig. vi har 30 minuters kvalitetstid att klara av. härligt! måste börja tänka ordentligt på beach 08 nu (som är en jäääkligt lång säsong i år!)... jag ska vara fit värre.

wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback