just my luck

självklart är jag ledig när solen inte lyser. och var är jag när solen faktiskt strålar? jo, på jobbet såklart!
men jag ska inte klaga. träffade på både den ena å andra roliga och trevliga personen idag. för att inte nämna piraterna! haha. roliga pirater. vi fick choklad i form av mynt och jag blev även medbjuden på skattjakt med den ena. men M sa nej och så fick det bli. kunde ju inte lämna henne själv i kassan, liksom.
men det hade varit kul! skattjakter är sååå min grej ;-)

nu är jag hemma efter en trevlig glasspromenad med E. vi spanade även in vad edsberg hade att erbjuda i bostadsform och kom snabbt på var vi skulle kunna tänka oss att bo och var vi inte vill sätta våra fötter igen. man måste ju reka lite ibland även om en flytt inte är aktuell på ett tag.

nu ska jag försöka skriva lite på uppsatsen och även äta något.
sen är det pretty woman ikväll. yeey!


Kommentarer
Postat av: emily

glass är gott.

2008-04-20 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback