jag är imponerad

kollar på postkodmiljonären just nu.
jag är sjukt imponerad. killen som sitter där svarar på en jävla massa kluriga frågor helt utan att typ rycka på axlarna. det är sjukt. han är typ inte en dag äldre än 25 heller. det är så jäkla duktigt! jag vet inte om jag känner en enda människa som skulle kunna matcha honom... iaf bara en som skulle komma nära. men shit. det är nästan så jag önskar att jag inte var ett lyckligt barn som cyklade omkring på gården utan istället satt inne och läste en jävla massa böcker och blev sådär äckligt allmänbildad som bara vissa kan vara. nej, nu var jag nog lite hård. visst fan kan man ha en lycklig barndom trots att man är alllmänbildad. jag ska inte vara sån :-D

Kommentarer
Postat av: Esa

Han var 16;) Oxå imponerad!!

Postat av: Esa

Jag med, kollade upp alla svar på google (nörd jag vet) så jag skulle veta om han hade rätt. Jag klappade tom händerna när han fick pengarna för mig själv haha.

2008-04-11 @ 22:20:12
URL: http://esapesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback