hörde jag skärpning, någon?

sa jag att jag skulle skärpa mig förut?
ja jo, jag gjorde visst det... men inte fan gick det någe vidare.
men just idag skyller jag på de 15 liter snor jag har i näsan och huvudet som gör att koncentrationen inte går att hitta, någonstans. men min lilla redovisning till på onsdag är nog så gott som klar. varken bra eller särskilt intressant är den, men what the hell!? man kan inte få allt.

mamma lärde mig hur sodastreamern funkade ikväll. det var kul att göra eget bubbelvatten. kände mig som ett litet barn med en ny leksak nästan. hoho. brorsan hade gjort egen cola också. otippat va? kanske inte. men den är sjukt rolig och från och med nu min bästa vän. hah. sorry E, men konkurrensen är hård :-D

näh. nu borde jag sova. lång dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: emily

jag ska försöka att ta mig igenom denna kris:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback