fredag

jag gick nästan upp med tuppen imorse.
det betyder att jag nu redan har hunnit vara ute och springa...  och hunnit äta frulle.
det betyder också att jag har massa tid på mig innan jag ska åka till l'école å plugga med S.

funderar på om jag ska försöka mig på att byta lakan nu. när jag har tid liksom... finns en risk att det inte blir av alls annars. och det är verkligen mer än dags. kommer inte ens ihåg när jag bytte senast (hemskt!). ska nog försöka sortera lite papper också. sätta in i pärmen och sånt där vettigt. ska försöka leta upp alla mina & E's resepapper så jag har koll. vet inte hur det här ska gå annars... ska jag verkligen hålla reda på allt det viktiga? känns oroväckande. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback