det är dags

dagen D är här.
om mindre än två timmar sitter jag i tentasalen och förhoppningsvis har jag inte råpanik. men det återstår att se. tror jag kan det mesta.. förutom just det där jävla interlangue som jag inte lyckas få in i skallen. hopplöst är det att sitta två timmar innan och bara nöta och hoppas att det fastnar. känns inte så va?

men hur som helst, eftersom jag faktiskt kommer vara ledig efter tentan (fram till 17 då jag såklart ska jobba!) tänkte jag ta en liten, liten tur på stan. känns som om jag förtjänar det. är fortfarande ute efter den där jackan/tröjan (?) jag såg på gina. undrar om den finns nån annanstans... och jag behöver verkligen nya strumpor! haha. i-landsproblem - javisst!

Kommentarer
Postat av: sandra

svar; väsby? nä, bois! :) min påg spelar ju i bois, måste man ju hålla på dem!

lycka till med tentan!

Postat av: Jeanette

onoff kungsgatan ;D

2008-04-29 @ 10:42:48
URL: http://jeanettetarnstrom.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du har en bra dag! :)

2008-04-30 @ 13:54:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback