bortrövad på sjukhuset

jag spenderade två hela jävla timmar på det där förbaskade ögonsjukhuset idag. mestadelen av tiden spenderades i olika väntrum väntandes. men varför klaga? jag fick ju besöka flera trevliga avdelningar under mitt besök. dessutom hade jag en utomordentligt trevlig doktor som gav mig stötar titt som tätt (mannen hade på sig foppatofflor och detta är alltså ytterligare en anledning till varför dessa "skor" borde förbjudas. inte nog med att dom är fula liksom, utan dom gör även illa människor!). nåväl, två efterlysningar senare kom jag ut med nya ögondroppar och order om fortsatt behandling. ingen jävla nål i ögat här inte. tuuuur.

M målade tydligen i hemmapremiären av superettan idag.
han är fan grym den där mannen. måste komma ihåg att säga det till honom lite oftare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback