åååh. jävla bajsdag!

redan på bussen på väg till skolan så kände jag vilken bajsdag det här skulle bli.
att bussen är sen är en sak... men att den sedan kommer och är fullproppad med barn är en helt annan femma. varför måste alla skolor åka på utflykt samtidigt? varför måste dom åka på utflykt mitt i rusningstrafiken (ok ok, kanske inte jätterusning.. men endå!), samtidigt som massa stressade viktiga människor? och hur är det egentligen? måste inte stora skolklasser anmäla till sl om de ska ut och åka så sl har en chans att sätta in extrabussar om det behövs? vem är det som inte gör som dom ska? sl eller skolorna? jag vet att sl suger stenhårt nästan jämt, men i det här fallet tror jag mer på att det är skolorna som suger mest. seriöst! åk en timme senare så finns det säkerligen mer plats på bussjävlarna.

dessutom är jag så sjukt trött på folk som endast och enbart tänker på sig själva.
väx upp förfan! jag tänker absolut inte ställa upp på någon som ignorerar mig helt.
det kan ni glömma.

skitdag!
nu ska jag åka å jobba. det kommer säkert inte heller bli så jävla hallon.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

määrkte det! skit match


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback