same old

ännu en helg till ända. då var det dags för ytterligare en plågsam vecka i skolan... med den där franskan. usch!
nu ska jag försöka att läsa ut den där förbannade boken, skriva om den där förbannade författaren, göra alla dom förbannade uppgifterna och förstå all den förbannade grammatiken. helst allt på en gång. jo, man tackar! 

borde verkligen städa i rummet också. kommer faktiskt inte ens ihåg när jag gjorde det senast! vill inte veta vad som lever under sängen... kanske har det växt upp en dammråttekoloni där nere? en levande sådan! scary! men det får bli till helgen. för nu i veckan har jag annat att pyssla med.

jag försöker att vara snäll mot dig. hela tiden. för egentligen förtjänar du det. men egentligen vill jag bara slå dig. slå dig för allt ont du nånsin gjort mot mig och för allt ont du förmodligen(!?) kommer göra mig. jag vill slå dig så hårt att du aldrig ens skulle tänka tanken att såra mig igen. aldrig tänka tanken att lämna mig igen. men det kan jag ju inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback