hur f*n...?

den här franskakursen kommer att döda mig långsamt. jag skojar inte. ångesten den ger mig äter snart upp mig! det är inget kul och allt känns bara bajs. hur ska jag orka?
till på tisdag ska jag ha gjort några sidor i grammatikhäftet samt läst respektive sidor i grammatikboken (grammatik är inte lätt!), till på onsdag ska jag ha läst ut en bok OCH hunnit skriva om författaren (allt är på franska såklart!) samt att jag ska ha gjort klart uppgifterna i ett uppgiftshäfte på 4 sidor. till detta ska jag under veckan hinna läsa minst 100 sidor i diverse böcker och gärna hinna göra lite övningardatorn nere i lärostudion. plus att jag ska gå i skolan minst 5 timmar om dagen. dessutom jobbar jag i helgen vilket inte betyder mer studietid!
HUR FAN SKA JAG FÅ DET HÄR ATT GÅ IHOP!?

kom hem nu! jag behöver dig här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback