hugha!

AIK knäcker allt och alla i allsvenskan just nu! jag blir så lycklig.

eftersom min butikschef numera inte är min butikschef så fick jag träffa en ny tomte idag som ska fylla tomrummet efter den gamla. bara under en begränsad tid iofs... men usch va mycket ångest detta första möte gav mig! den här tomten vill att vi verkligen jobbar när vi är på jobbet!? chock liksom. missförstå mig rätt; vi jobbade bra förut också... men då var det vi själva som tog ansvar. vi gjorde lite vad som föll oss in och när vi orkade. men jobbet blev iaf gjort. och det gjorde inte så mycket om någon ibland tog 5 minuters längre lunch. det gick liksom jämt ut tillslut ändå. men nu... den här tomten berättade för mig exakt vad han förväntade sig att jag skulle göra under mina 3 timmar på jobbet. och det var inte lite! "häng kläderna åt samma håll" "alla galgar ska vara åt samma håll" "minsta storleken ska hänga längst fram" "se till att det är snyggt och prydligt varje sekund" "sälj sälj sälj" "men glöm absolut inte bort kassan, det är fortfarande din prio 1". jo men alltså... kom igen. jag vet hur man gör! gah. i don't like him. hoppas det snart kommer en ny tomte som är som min förra chef. han va guld, i jämförelse!

...och franskan flyter på någorlunda. jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback