c'est la vie

det är ungefär sådär kul *måttar med tummen å pekfingret* att upptäcka att man missuppfattat en inlämningsuppgift. och det är ungefär sådär kul *måttar med båda armarna* att det hände på franskan. JO, men absolut. jag skriver en text om en fransk gubbe på en kväll. lätt som en plätt! eller inte...
jag önskar (verkligen!) att jag förstod mer av vad dom dumma franska professorerna pratade om på föreläsningarna så jag slapp råka ut för det här igen. men jag känner på mig att jag kommer skriva fler såna här inlägg i framtiden. men men... c'est la vie!

nu är jag tröttare än tröttast. borde verkligen gå å lägga mig nu så jag är pigg tills imorgon då jag ska fortsätta detta slaviska pluggande. jag har ju 40(?) sidor kvar att läsa i den urdumma franska boken. sen är det mer grammatik som väntar. jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback