will i ever be happy

jag försöker.
jag försöker verkligen att inte bryta ihop varje sekund. men det går inte. det är så många tankar som dyker upp. så mycket saker jag inser att jag kommer sakna. så mycket som jag aldrig kommer få uppleva tillsammans med dig.
låttexter påminner om dig, musik spelas som jag genast kopplar ihop med dig och oss. bilder jag tittar på som påminner om bra tider. minnen som kommer fram.
det gör mig så ledsen. i can't belive this is it. det finns inte. det är min värsta mardröm...

ett liv utan dig är inte ett liv värt att leva.

I don't wanna run away
baby, you're the one I need tonight
no promises

baby, now I need to hold you tight
I just wanna die in your arms
here tonight

har just bestämt mig för att idag var sista dagen i skolan innan det här lovet. finns inte en chans att jag orkar gå imorgon. har ingen motivation till nåt längre. lika bra att stanna hemma och ladda för jobbet. sen är det operation.
ibland önskar jag nästan att jag inte vaknade upp på torsdag. det vore så skönt att slippa lida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback