tonight

dagarna bara försvinner när man inte har nåt att göra. vilket är skumt för det brukar väl vara tvärtom?
jag är latare än latast. skulle verkligen tjäna på att plugga en massa nu och slippa det senare. men jag har svårt med det där, att ta tag i saker alltså.

ikväll är det grey's anatomy. en av mina absoluta favoritserier. har iofs inte så många andra... det är väl bara one tree hill som slåss om topp-placeringen. men alla one tree hill-avsnitt är slut. det är förbaskat sorgligt. som tur är kommer en ny säsong! I can hardly wait. fyra år senare liksom. hur coolt är inte det!?



oh yes! me like a lot.
kanske ska jag unna mig lite grillchips kvällen till ära. emily, du gjorde mig sugen! dumma =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback