they never come back

sorg.

tomhet.

rädsla.


panik.

jag kan inte beskriva mitt tillstånd just nu på ett annat sätt än med dom fyra orden.
tomheten, sorgen, rädslan och paniken går hand i hand. dom är lika hemska alla fyra. tillsammans är dom värst.

vad är jag utan dig? hur kommer mitt liv vara utan dig?
kommer jag någonsin känna samma kärlek igen?
kommer jag någonsin vara lika lycklig igen?
is this where it ends?


jag kommer inte stå i vägen för dig. jag kommer stötta dig vilket beslut du än tar. jag kommer finnas där även när det kommer vara som svårast för mig. för du betyder så mycket. du förtjänar allt bra.
men jag måste vara ärlig. jag hatar det. det är min värsta mardröm som besannas. och jag vill inte förlora dig. jag vill inte. vill inte. vill inte. inte än. inte nu. jag är inte redo. jag är inte beredd.
jag är rädd.

jag älskar ju dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback