tears in heaven

image14
Foto: http://www.fotoakuten.se

and here we go again.
jag orkar inte med dig längre. har ingen som helst lust att sitta å vänta på att du ska "ha tid" för mig. för uppenbarligen har du tid för alla andra än mig. uppenbarligen är inte jag den du helst av allt vill träffa. uppenbarligen kommer jag alltid sist och uppenbarligen bryr du dig inte det minsta. så från och med nu kommer jag absolut inte bry mig heller. inte det minsta. välkommen tillbaka när du kan behandla mig rätt.

VM-dagen på jobbet var spännande. jag tror inte vi vann, jag tror inte ens vi kom tvåa (jag kan dock ha fel, för egentligen är ju konkurrensen inte så stor). den interna säljtävlingen vann jag nog inte heller. lyckades varken sälja en jacka, ett par strumpor, underställ eller skor. däremot lyckades jag sälja annat! vad sägs om ett par innebandyglasögon, en kikare och ett par benskydd (bland annat alltså)? nu handlade ju iofs inte tävlingen om det, men man får vara glad för det lilla. en tävling jag däremot vann (väldigt intern och inofficel dock!) var gissningen om hur många av fulbyxorna, för 190 kr, vi skulle sälja. jag gissade på 1 par vilket också var utfallet. wihoo! dock vinner man ingen gratis lunch i fem dagar (säljartävlingen) på det. men äran är min! and i'm proud.

mer jobb imorn. sen lite gänghäng och filmtittande. oh yeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback