sometimes it's not easy

det är inte lätt att vara ledig ibland.
det finns så mycket att göra men så lite tid. haha. eller nej, snarare tvärtom!
fullt upp idag dock. efter middagen blev det en tripp till solna för lite serious gang-hang med emily. planerna var att kolla på DH och hoppa hage på kungens mage. blev inte så mycket av det senare, men det känns ok ändå =)

nu är jag trött. som sagt, det är inte lätt att vara ledig.
borde formodligen gå och lägga mig redan nu så jag kan vakna i någorlunda god tid imorgon. borde verkligen läsa den nya franska boken och kanske även börja påta lite på den efterföljande uppgiften. kanske kanske. eller så tar jag en lugn dag imorgon också. man ska inte stressa för mycket ju...

men först... något att dricka. jag är törstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback