so, I survived!

okay, så jag överlevde operationen.
det var väl tur kan man tycka... eller så kan man tycka tvärtom. jag är lite splittrad i den frågan.
nej, skämt åsido. självklart vill jag inte dö!

det visade sig iaf inte vara en meniskskada i mitt söta, men ack så onda, knä. istället hade jag nån sorts ledhinneveck? ja, fråga inte mig. det var doktorn som sa. dessutom hade jag en väldig inflammation å ytterligare nåt problem med ledhinnan. ja, varför bara ha en sak när man kan ha flera =) hur som helst, min oerhört omänskliga doktor (jag lovar, hennes röst går i samma tonläge jämt och har ännu inte sett ett enda tecken på nån förändring i ansiktsuttrycket!) kunde inte heller svara på om det här skulle göra knäjäveln bra. men det är väl bara att hoppas...

nu ser det här blogginlägget för stört ut (jag har lyckats göra bokstäverna i storlek 100 typ?) så jag orkar inte fortsätta skriva nåt vettigt. nu ska jag se på teven... undrar om den har nåt kul att erbjuda. annars får jag väl plugga *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback