omväxling förnöjer

jag tröttnar mer än oftast på saker omkring mig. det gäller även designen på den här bloggen. egentligen skulle jag vilja kunna göra om precis allt så det blir mer som jag vill ha det - och mindre som alla andra har det. men nej nej! sånt kan jag inte ju. så jag får nöja mig med att byta fram och tillbaka lite. ibland är man ju faktiskt mer sugen på den där textstilen och ibland vill man ju faktiskt ha den där färgen. omväxling förnöjer som det heter!

imorgon är det ledigt från skolan! det ska firas med fonetikpluggande, som sagt. tenta redan på fredag. det kommer bli intressant. imorgon gäller det dock att läsa ut den andra boken (lyckades faktiskt läsa ut en idag - 80 sidor med massa babbel om fonem osv) så jag sedan kan börja göra övningsuppgifter och gamla tentor. det är en jättebra grej det där med gamla tentor som finns att hämta på internet. jag blir så lycklig (för det mesta!) för ibland kan det ju faktiskt vara så att gamla tentor framkallar ångest när man inser hur lite man kan. men allt som oftast är det bra...
kan jag förresten få tillbaka min andra tenta... vill ju veta om jag klarat den eller inte.

jag försöker verkligen vara glad hela tiden. uppåt och inte alls besviken, ledsen eller sur på dig. men ibland känns det svårt. du gör det svårt. jag hoppas du ändrar dig snart... för jag vet inte hur länge jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback