nytt utseende!

jag är så glad.
brorsan var en ängel och hjälpte mig med bloggdesignen. jag tycker det blev kanon!
vill inte stänga ner bloggen riktigt... så nöjd är jag! wie! tack snälla bror =)

nu borde jag dock sova.
imorgon ska jag försöka översätta klart min uppsats. borde dessutom ringa sjukgymnasten och boka en tid så jag kan få igång knäet så snart som möjligt. sen blir det lunch med mille. skönt att komma hemifrån!
blir spännande att se om M. hör av sig också. känns som han måste göra det efter mitt mail... he can't hide no more!
borde också få höra av kilroy travels imorgon. är nyfiken på vad min och emilys jorden runt-resa skulle kunna kosta. jag hoppas det är överkomligt så vi kommer iväg. kan bli det roligaste på länge.

nej, mot sängen!
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback