klaaaar!

image13

sådärja! tentan är gjord... om den är avklarad återstår att se. man kan ju alltid hoppas!
förutom att jag "råkade" glömma att [n] är en nasal och att [h] faktiskt finns så gick det mesta bra. det finns alltid en chans. frågan är bara hur bra det gick att transkribera fransk fonetik. nåväl, det är ett senare problem!

nu är det snart dags för jobb. det var tydligen nåt speciellt som skulle hända idag så jag behöves. trevligt med pengar. dessutom får jag lunch, ryktades det om iaf. chefen som skulle bjuda. trevligt. hoppas det är nåt ätbart bara! brukar ju ha mer eller mindre problem med det mesta i matväg. någon skulle kunna kalla mig kräsen (!)

borde verkligen hem och plugga sen. får se hur mkt ork som finns kvar bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback