kändis i släkten

dom pratade just om peter bratt på nyheterna. han som tillsammans med jan guillou avslöjade palme-regeringens hemliga underrättelsetjänst nångång för länge sen. visar sig att vi är släkt. jag vet inte om jag ska va stolt eller skämmas. hehe. men se där! det finns kändisar i släkten. coolers!

nog om det!
blev en sväng med emily till outleten idag. vi gjorde acne och fornarina. emily hittade fina byxor men jag gick hem tomhänt. snyftligt! tog en extra sväng med mamma till sollentuna efter det. för att leta byxor. är fortfarande såå sugen på de där TR-jeansen. men helst dom utan ficklock vilket verkar svårare än svårast. jag får leta vidare helt enkelt. fick dock tag i lite annat smått å gott. onödigt? javisst. men kul =)

nu borde jag sätta mig å plugga. men jag orkar inte. huvudet värker å jag är trött. det får bli en annan dag!

Kommentarer
Postat av: slampo

lina, jag skäms. jag kom just på ngt hemskt. jag badade i TR-byxor hela helgen. jag borde helt klart köpt dina utan ficklock. jag är en dålig vän.. men jag tänkte att jag skulle höra av mig till dig första gången jag såg dom.. men det kom av sig:) men vi får åka dit tillsammans o shoppa.

2007-10-09 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback