jag vet inte

image21
en sån här fick jag "leka" med idag på sjukhuset. precis efter operationen frågade dom hur det kändes, och då satte jag strecket någonstans mellan mitten och början. alltså ingen vidare smärta. då var jag iofs kraftigt bedövad. nu skulle jag nog sätta strecket ungefär i mitten. som på bilden. för nu värker det lite. bedövningen har släppt och jag borde ta en smärtstillande, men jag vet inte om jag ska. det gör ju faktiskt inte så himla ont.

till dig; jag vet inte alls vad det är med mig. men jag blir så himla ledsen när du stänger mig ute. du har just kläckt världens nyhet och du måste förstå att jag är ledsen. men du kan inte trycka bort mig. du får inte göra det. jag vet att det här är jobbigt för dig, men det är jobbigt för mig också! jag vill inte göra det extra jobbigt för dig, men när du beter dig som en idiot blir jag arg, besviken och ledsen. då brister det för mig.
jag är ledsen. men snälla, stäng inte ute mig. jag behöver dig. det här kanske kan va sista gången det är vi. kan vi inte bara ta tillvara på den tiden som är kvar? kan vi inte bara vara en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback