jag önskar

idag avgörs allsvenskan.
AIK har ingen chans på guldet, men sålänge DIF inte vinner så är jag nöjd.
därför kommer jag vara IFK:are idag. bara för att. och så hoppas jag att BP iaf ger DIF en liten match.

jag borde verkligen ta tag i den där uppsatsen idag. på riktigt alltså.
att sitta och skriva ut papper efter papper är inte riktigt ok. jag måste börja skriva. få ihop en text. se om informationen var relevant liksom. annars sitter jag där med 100 papper. ehm, dumt. så det måste göras.

jag önskar du kunde ringa. jag önskar verkligen du kunde ta dig i kragen och ringa mig... tala om för mig hur vi ska ha det, tala om för mig hur du känner, vad du tycker... och mest av allt. förklara varför.
egentligen vet jag ju precis vad du kommer säga. dina handlingar hittills säger allt. men jag önskar du kunde vara så mycket man att du kunde berätta för mig. jag vill höra det från dig. jag vill se dig i ögonen när du berättar. jag vill att du ska se mig i ögonen när du berättar.

det är allt jag begär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback