jag är här

jag vill hjälpa. alla och alltid. på ett eller annat sätt...
men ibland kan man inte göra så mycket. eller så vet man bara inte vad man ska göra. då blir det alltid lite jobbigt. känslan av att vara otillräcklig. usch för den.

jag vill hjälpa dig. vill få dig att må bra och vara glad... självklart. men det finns kanske inte så mycket jag kan göra just nu. just idag. hoppas bara du verkligen vet att jag finns här om du vill prata om det eller bara tänka på annat för en stund. alltid. det är du värd kompis!

Kommentarer
Postat av: korvmacka

va det till mig? isf är du gullig värre!! jag vet att du finns där, men jag vet inte heller vart jag ska börja nu.. =S du får stötta mig mentalt den 24:e.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback