it's over for this time

IFK vann. DIF kom inte ens tvåa. det är med blandade känslor jag gratulerar KFF till andraplatsen (det betydde ju att dom vann mot AIK! men man kan inte få allt jämt). favoritlaget slutade femma vilket innebär att de inte får spela ute i europa nästa säsong. men men. då kanske det är större chans för full fokus på allsvenskan.
nästa år... då ni!

uppsatsen börjar ordna sig. tror jag. måste bara läsa instruktionerna igen. och försöka översätta massa texter från franska... men förhoppningsvis ger det mig mer kött på benen. vore ju underbart att få klart den snart så jag kan börja plugga till allt det där andra. t.ex omtentan.

jag hoppas du inte har hört av dig för att du fortfarande inte vet... å inte för att du är för feg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback