inte igen

image16

aldrig, aldrig någonsin, har jag varit så arg som jag är nu. arg, ledsen, besviken, förödmjukad och sårad är bara några av orden som kan beskriva hur jag känner mig. jag fattar inte vad jag har gjort som förtjänat det här. jag kan inte förstå hur en människa kan vara så genomgående elak mot en annan människa. så utstuderat. det gör verkligen ont i hela mig. hela jag är förstörd. jag kan inte fatta att du återigen har gjort mig så illa. inte igen. det är ofattbart.
varför tillåter jag dig att göra så här? om, och om, igen... FAN!

jag är iaf glad att jag har vissa personer i min omgivning som gör att jag inte helt förlorar hoppet om mänskligheten. personer som gör allt så mycket lättare. världens bästa.
ni är verkligen det enda positiva med livet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback