i want more

jag vet inte.
ibland är allting bara lite jobbigare än vanligt. ibland ligger gråten närmare tillhands än skrattet. det bara är så. ibland känns allting lite tommare och lite mer meningslöst än vanligt. men så är det ju. det går ju upp och ner. hela tiden. det har varit mycket ner nu ett tag. jag vet det. men snart måste ju uppåt komma? efter regn kommer solsken, right? men nääääär. kom igen. jag har väntat länge nog nu! när är det min tur att vara uppåt, positiv, pigg och lycklig? jag vet inte.

mest av allt just nu önskar jag att nåt kul och annorlunda kunde hända i mitt liv. nåt som verkligen får mig på rätt spår igen. nåt som driver bort det mörka. och såklart tar fram det ljusa. nåt som tar ur mig ur det mönster jag har fastnat i. lite ledigt kanske? några nya kläder? en heldag med nära och kära som gör mig glad? ett avbrott helt enkelt. ja tack! jag behöver det.

och sömn. mer sömn. jag klarar snart inte mer. sömn är en bristvara i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: slimpslamp

jag kan försöka ta på mig att göra dig gad någondag=) typ den 13:e? eler önskAS TIDIgare? jag tycker vi ska åka til stan o shoppa o äta good mat., kanske kan jag tvinga i dig tsatsiki som på den gamla goda tiden?haha.

2007-10-03 @ 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback