i wanna

ju mer jag tänker på det ju mer sugen blir jag.
jag vill tatuera mig. jag vill, men jag vet inte om jag vågar! dessutom vet jag inte om jag kommer ångra mig senare i livet (det vet man iofs aldrig i förväg). jag vet dessutom inte om jag skulle palla... smärträdd som jag är (nålar är inte riktigt min starka sida!). men jag vill. usch vad jag vill.
frågan är bara var den skulle sitta. ryggslutet är ju faktiskt fint (om det är rätt motiv!) men även ankeln vore nice. ankeln är ju lättare att dölja och då kan man fortfarande bli bedövad om man nångång ska föda barn (smärträdslan igen). tillskillnad från ryggslutet, that is.
nåväl, det blir ingenting idag iaf så jag kan ju fundilura vidare. dessutom borde jag kanske ta hål i öronen först... haha! blir nog kalas det här.

jag vill ändra designen på den här bloggen, men dålig som jag är så fattar jag inte hur. undrar om bror kan hjälpa mig. annars kanske det finns nån vänlig själ som är bra på sånt här där ute? pleeease =)

Kommentarer
Postat av: Milla

haloo!! Ryggslutet är fint, man slipper se den också när man tröttnar på den, men nu när man väntar barn så är det ju lite jobbigt att veta att man inte kan få den smärtlindringen som är bäst, aja det är bara o bita ihop..:)

2007-10-30 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback