i wanna know

tentaplugg var det ja.
hmm. det går ungefär sådär med det...

jag gillar inte att vara ensam. jag gillar inte att inte ha något som distraherar mig från tankar som kommer smygandes. jag gillar helt enkelt inte att vara ledig.
idag är en sån dag när jag börjar tänka. och idag är en sån dag när tankarna skenar iväg något fruktansvärt. jag kan för allt i världen inte få ihop det du säger med det du gör. det går bara inte. jag förstår inte hur du tänker! var någonstans får du in mig i den ekvationen som utgör ditt liv? jag ser det inte. inte någonstans. jag förstår inte vad du vill, eftersom du hela tiden ändrar dig. jag ser ingen framtid. gör du verkligen det? var isf? hur isf? jag håller på att göra mig själv galen och du hjälper till för mycket. kan du inte bara förklara för mig? kan du inte bara ta min hand och låta mig veta hur du tänkt? jag vill inte gå runt och må dåligt en enda sekund till. jag vill veta. nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback