helgplaner

min mamma har bestämt sig för att stanna hemma i helgen. inget åland alltså.
det gör mig gladare än gladast. jag har saknat att ha henne hemma om helgerna. kommer inte ens ihåg när hon var hemma senast... (eller jo, det gör jag visst... men innan dess var det länge sen!). turligt nog är jag ledig denna helg. eller ledig och ledig... jag är sjukskriven. då kan jag och hon leka. åka till ikea och köpa en garderob till åt mig. kanske även rulla förbi outleten!? jag är uttråkad och alltså shoppingsugen. fast jag borde ju spara pengarna. måste ha råd att åka på min och emilys world tour. jag hoppas det blir av =)
vad gör alla andra i helgen annars då?

näe, det här var sista för idag.
nu ska jag se scrubs, sen sex and the city och kanske även 2½ män efter det. jag är inte trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback