har ni någonsin...

...tänkt på hur skönt det är att gråta?
ibland när allt bara känns förjävligt, tungt och trist kan det vara rena terapin att gråta riktigt ordentligt. ni vet, när tårarna aldrig vill sluta rinna och allt man ser, allt man gör, får en att gråta ännu mer?
det är ungefär så jag känner nu. när jag läser igenom alla gamla blogginlägg från ett år tillbaka så vill jag bara gråta. vilket jävla skitår det har varit. allt som har kunnat gå fel har gått fel. för det vill jag gråta. jag vill gråta för allt det här elaka, hemska och sorgliga. jag vill tycka synd om mig själv. jag vill bli ett barn igen...

...bara för ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss! du är bäst poo.

2007-10-06 @ 13:47:29
Postat av: Tobbe

du kan få vara barn med mig lina. :)

2007-10-06 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback