good news or bad news?

missförstå mig rätt.
jag är glad för din skull... inget snack om saken. du kommer säkert stormtrivas i rotan. men jag kan inte sluta tänka på vad som ska hända med oss. hur ska det gå? kommer det bli bättre? kommer det bli sämre? nånstans inom mig gnager nämligen känslan av att det inte kommer bli bättre av det här. nånstans där inne finns en känsla av oro. men det finns inget jag kan göra. förutom att tacka och ta emot, i guess?
please tell me that i don't have to worry!

fredag imorn. det betyder att jag är "ledig". så skönt! ska faktiskt passa på att sova länge. det förtjänar jag! inte så länge förstås. jag måste hinna plugga. undrar om jag ska läsa "En Attendant Godot" imorgon eller om jag ska börja fila på ett uppsatsämne? den ska ju ändå vara påbörjad till på tisdag. kanske borde jag plugga till tentan också. suck. det är mycket nu. en sak i taget.

50-manna imorgon! wihoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback