en helt vanlig måndag...

weird. weird. weird.

ibland har man mer tur än annars. hade lyckats misslyckas med att ställa väckarklockan igår så den ringde ju såklart inte imorse. men av någon anledning vaknade jag mycket bekvämt ungefär när den borde ha ringt och insåg mitt misstag. men då var det ju ändå lugna puckar. jag kom till skolan i tid. TUUUR!
tyvärr tog nog turen slut där. lyckades under den timmen mellan uppvaknandet och avgången till skolan slå mig i diverse saker. var det inte tår som sparkades i dörrposter eller trappsteg så var det fingrar som klämdes i byrålådor. aj! dessutom upptäckte jag att min fina lila mössa inte var där den borde. jag vet inte alls vart den tagit vägen. mycket märkligt. får leta järnet sen... för nu är det snart jobb. 1 timme tidigare än vanligt. suck. men men, det är ju penglingar som jag inte riktigt vill eller kan tacka nej till.

fick mina klädlingar från la redoute idag också. wie! mkt fina saker. förutom den svarta klänningen som mer såg ut som ett tält än någonting annat. nåväl, man kan alltid skicka tillbaka...

varför säger du såna saker som du inte håller. det gör mig massa ledsen hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback