en dag på stan

idag har jag varit ute! wihooo. jag har inte spenderat dagen i sängen... känner mig sjukt nyttig.
blev en liten tripp till gamla stan för att luncha med mille. supergott. sen strosade vi omkring i området som värsta turisterna. hehe. saknades väl bara lite snö, mer lampor och kanske lite manligt sällskap för att dagen skulle kunna bli helt perfekt. missförstå mig rätt; mille är ett mkt trevligt sällskap... men ibland vill man ha mer ;-)
kom även hem med skolböcker för 450 kr. inte riktigt vad jag hade räknat med... men nu har jag iaf allt jag behöver.

anyways. mamma är och betalar resan idag. wie! thailand here I come.

Kommentarer
Postat av: poo

hahahaha jag kan va lite mera man nästa gång ;) då blir det lampor, snö, te, och julklapps shopping...! PUSS

2007-10-30 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback