done

redovisningen i realian gick ju galant. ehm. ja just det! vi kan ju låtsas iaf =)
nä, men helt allvarligt. så farligt var det inte och det var ju ingen som brast ut i gapskratt eller såg helt frågande ut. jag tar det som ett tecken på att det inte var helt galet. skönt är det iaf att ha det gjort. nu kan jag koncentrera mig på det andra ett tag. t.ex på uppsatsen, fonetiktentan eller en av alla de miljoner böcker vi ska läsa (lätt överdrivet!).

fonetiktentan ja. kanske ska börja titta lite på den... kan ju vara dags med bara 1½ vecka kvar. gah! det är mycket nu.

hur som helst. idag blir det inte mkt vettigt gjort. kanske en fika på jobbet... det bjuds ju på tårta dagen till ära. går inte att missa. men vi får se. mitt huvud är inte riktigt med mig idag... det värker. kanske borde jag sova istället?
mjaaaa.. det tåls att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback