det är ju så tydligt!

ja, nu undrar jag verkligen varför jag sitter här och väntar, längtar och hoppas. det är ju så uppenbart att jag ligger sist på din prioriteringslista. fan va jag är dum. man kan ju tycka att jag redan för länge sen borde ha fattat hur det ligger till när du gång på gång väljer bort mig för annat. är det inte fotboll så är det fester, skola och andra kompisar. droppen kom nu, idag, när du "valde bort" mig för att hänga med din kompis och hans flickvän (eller soon to be... i don't give a fuck!). du vet att vi inte setts på länge och du visste när jag slutade skolan. du hade uppenbarligen inget speciellt för dig heller. men ändå vill du inte vara med mig. tro mig, jag fattar piken. nu inser jag att jag hoppats i onödan. du kommer aldrig ändra dig. fan va jag är besviken!

känner du nångång för att förklara dig själv kan du ringa. innan dess vill jag inte höra av dig. jag pallar inte. jag har låtit dig såra mig nog nu. du är inte värd mig längre. inte nånstans.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det där verkar fan jobbigt lina, inte för att jag vet hur de ligger till...men jag förstår faktiskt hur du känner, även fast jag bara e 16 år så har jag också kännt så. Tro de eller ej.

2007-10-04 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback