dåså

så då var det snart dags...
det blir operation den 25 oktober. alltså om lite drygt 3 veckor. jag är nervös redan nu. har aldrig, aaaaaldrig, opererats tidigare. och visst, nu är det bara knäet som ska opereras. och det är ett så pass enkelt ingrepp som en titthålsoperation... men ändå! dom ska söva mig och det känns faktiskt inte alls så jäkla trevligt. fast hellre det kanske än att vara vaken under tiden. HJÄLP!

anyways. idag är det lite av en omstart. jag vägrar vara neggo och nere längre. jag har egentligen ingen anledning till det. så why liksom!? nej, ändring på det nu! livet leker ju (nästan...!) i am a happy person! wie =)

nu ska jag stoppa näsan i mina franskaböcker. baskunskapsprov på fredag! jag känner att det kanske är dags att börja repetera all grammatik. både den franska och den svenska. gah!

ja, hur va det nu? vad var egentligen en bisats och var var det nu promomen skulle placeras? och vilken pronomen är det som ska användas? oj, så svårt.

Kommentarer
Postat av: Miss Sofie

Hej Lina!
Jag ska också opereras den 18:e december. Egentligen skulle det varit den 3:e april. Sen sköt de på det till 3:e oktober och nu till 18:e december. Det är käkarna, och jag ska förstås liksom du sövas ner. Men försök se det roliga! Jag verkligen döläntgar efter min operation. Känn att du är helt trygg på sjukhuset, bland läkare som vet hur du ska behandlas och förhoppningsvis hos nära och kära också! Och tänk hur bra det kan bli efteråt, då kanske du kan springa ordentligt igen?

2007-10-05 @ 19:03:38
Postat av: me, myself and i...

miss sofie!
jobbigt med massa uppskjutningar. men bra att du ser det positiva i det hela. jag försöker också. men min "misstro" mot läkare av alla de slag (tandläkare, ögonläkare, vanliga läkare) gör det svårt. haha. men min operation är så pass "enkel" så jag känner mig ganska ok ändå. antar att dom heller inte skulle söva ner folk om det var farligt. hihi. det kommer nog gå bra för båda oss =)

2007-10-05 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback