begränsningar

jag tycker inte om begränsningar.
därför hatar jag att jag inte kan röra på mig ordentligt. för det betyder att jag inte kan göra det jag vill.
idag t.ex så är det fika på jobbet. rickard slutar och bjuder på supergod tårta... men ska jag dit? nej, mycket tveksamt! för jag kan varken gå eller köra bil. så hur ska jag ens komma dit? bläh!
dessutom kan jag inte duscha heller. får inte blöta bandaget å det så måste vira in benet i gladpack. tror ni vi hade tillräckligt hemma? nej, såklart! dessutom har vi ingen sorts tejp som skulle kunna hålla helvetet på plats.
jag får helt enkelt ligga kvar i min säng hela dagen... och förmodligen hela helgen. fan va kul...

så här ser jag ut.
notez bien den ditritade pilen på benet så dom inte skulle rota i fel knä. hoho. roligt roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback