acceptance

självklart händer allt roligt denna helg. den enda helgen jag absolut, verkligen, inte kan göra någonting roligt. självklart! varför skulle det inte göra det? just my luck...
det är nog inte meningen att jag ska få ha roligt eller ha det lätt i livet. det är väl bara att acceptera.

så, du har inte hört av dig idag. i guess that means that you haven't decided yet.
det är okay. jag önskar dock att du gjort det. jag önskar att valet varit så självklart att du inte hade behövt tänka på det. inte så här länge iaf. men jag får ta det. det var jag som tvingade in oss i det här. det var mitt beslut. så jag står för det. jag önskar bara att när du väl bestämt dig, att du hör av dig och berättar för mig. och jag önskar att det är något jag vill höra. jag önskar vi löser det här. på ett eller annat sätt.
jag saknar dig.

now, back into bed. här har jag legat hela dagen och här ska jag ligga hela kvällen.
bara jag, mina OTH-avsnitt och mitt onda knä. härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback