a trip down memory lane

jag hade ett svagt ögonblick alldeles nyss. och det suger. jag hatar svaga ögonblick! men jag var tvungen att skriva av mig lite... få berätta hur jag känner. eftersom M. vägrar höra av sig och ta en diskussion så får det bli så här. nu har jag iaf fått ut lite av det värsta känslorna som samlats inom mig... nu hoppas jag att det var tillräckligt för att få honom att höra av sig bara. men det återstår såklart att se...

gled runt på youtube innan... på jakt efter nåt trevligt. hittade det här.
i loved them när jag var yngre. alltså, verkligen! det var dom och det var hanson. det var vad jag lyssnade på. så här i efterhand känns det lite skämmigt, men what the fuck liksom. ni ska få ett smakprov!




ooh! alltså i liiiiike.
tyckte verkligen att de var de snyggaste på hela planeten. iaf J och Scott.
lyssna och njut av de rörliga bilderna.
FIVE is in the house =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback