what to do?

jag har en endaste låt på min dator. den går på repeat just nu... fan va jag kommer hata den om ett tag. vilket är synd... den är ju faktiskt bra. men men. what to do?

det känns mindre och mindre bra inför nästa hemtenta. jag har fortfarande 3 texter kvar. och det är dom jobbigaste (sparade såklart de längsta och tråkigaste till sist... smart!). imorgon, fredag och lördag ska spenderas i soffan, läsandes. inget annat får göras. eller jo... imorgon och fredag måste jag förbi skolan. och på fredag kväll ska jag äta rabarber (usch!) hos mia. men annars. NADA. det får inte bli en repris på idag. inget kista alltså!
men åter till hemtentan. jag fattar inte vad texterna handlar om... och jag fattar inte hur jag på något sätt ska kunna linka ihop dom med varandra någon gång. helt värdelöst. aja, hemtentan får jag inte förns på fredag. vad som helst kan hända innan dess...

ungdomslägenheternaribbings backe var helt okay. små, men söta. och fräscha. 22 kvadrat med dusch/wc och pentry (ingen ugn, ingen frys). ett rum med fönster (tack gode gud för fönstret..!) och stora allmänutrymmen såsom kök, vardagsrum och balkonger. och takterass. so sweet. men jag vet inte...? 2800 för det? är det värt det?
ja, kanske....


Kommentarer
Postat av: mia

men lina! jag lovar att göra utan rabarber! du får rummel istället:)nämen alltså, äpplen. puss!

2007-05-31 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback